ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

rocket man

δεν ηξερα οτι ειχα αυτο το δισκο
'Honky Château'
δουλεια του '72
μονο και μονο γι' αυτο το τραγουδι
τελευταιο στη πρωτη πλευρα
4:41 ο χρονος του
λιγα τραγουδια σε αγγιζουν ετσι
το ακουω τωρα
μια εικονα μονο στο μυαλο μου
μια πισινα καπου στο πουθενα
μονο τα φωτα της ανοιχτα
τιποτα αλλο τριγυρω
σκοταδι απ'εξω

στη μεση της πισινας
πανω σ' εναν φουσκωτο καναπε
εγω με το μπουκαλι
που ολο και αδειαζει
μεχρι το τελος του κομματιου το εχω πιει
και εκει στο τελος
το φουσκωτο γερνει
και πεφτω μεσα
για να βουλιαξω μαζι με το μπουκαλι μου
και οι σκεψεις ποταμι
την ωρα που φευγει και η τελευταια ανασα

η ζωη δε περναει σαν ταινια μπροστα απο τα ματια σου
μαλακιες ειναι αυτες
το μονο που σκεφτομαι ειναι εκεινη
και για καποιο περιεργο λογο της λεω
παω μια βολτα,
μη με περιμενεις
θ' αργησω σημερα...

και η βολτα συνεχιζεται ακομα
γιατι ειμαι περιεργος

τι εχει μετα;
αναρωτιεμαι







μισο ν' αλλαξω δισκο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου