ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

για τη Σ.

καθομουν και διαβαζα μπωντλαιρ
οταν θυμηθηκα οτι μου ειχε ζητησει
να της γραψω ενα αρθρο
για την εφημεριδα της
κατι σαν βιογραφια της μπαντας μου
μας ειχε δει τη προηγουμενη νυχτα
και της αρεσε το ολο σκηνικο
το θεμα ειναι οτι δε γραφω και πολυ καλα
συν του οτι δε ξερω την ιστορια της μπαντας
τα πιο πολλα ειναι καπως θολα απ' ολα
αυτα που επινα τοσο καιρο
κατι θα βγει ομως στο τελος
μια ωραια και τροφαντη κουραδα
που δε θα ενδιαφερει κανεναν

....

παω να βρω τη μικρη
εχουμε δωσει ραντεβου στη κοραη
κατα τις 8
αργησα λογω των κρασιων που επινα
αλλα τα καταφερα να σηκωθω στο τελος
καθοταν μπροστα απο την εξοδο του μετρο
με αναγνωρισε κατευθειαν
θεε μου,ειχα ξεχασει ποσο ομορφη ειναι
χαιρετηθηκαμε τυπικα και πηγαμε να πιουμε
ηταν οτι πιο ομορφο ειχα δει ποτε μου
τοσο μικρη και τοσο ομορφη...
τη περισσοτερη ωρα μιλουσε εκεινη
αλλα δε με χαλασε καθολου αυτο
προτιμω να ακουω τους αλλους να μιλανε
παρα να καθομαι να μιλαω εγω
εξαλλου δεν εχω και πολλα να πω πλεον

παντα ερωτευομαι τις πιο λαθος γυναικες
το ιδιο εγινε και μ' εκεινη
την ερωτευτηκα
για καποιο περιεργο λογο
που δε μπορω να τον εξηγησω
ακομα και μετα απο πολλα λιτρα μπυρας
δε μπορω να τη βγαλω απο το μυαλο μου

το επομενο τραγουδι θα ειναι για 'κεινη

σχεδον το τελειωσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου