ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Η πολη

Αλλη μια μερα στην ασπρομαυρη πολη,
οπου η γλιτσα σκεπαζει τους δρομους
και η μυρωδια των γυναικων που θελουν να κανουν σεξ ειναι αφορητη.

Οι τσεπες της καμπαρντινας μου,γεματες χαρτια.
Πρεπει να προλαβω τον εκδοτη.
Ο μαλακας θα κλεισει σε μιση ωρα.
Προλαβαινω να πιω μια μπυρα στο δρομο...

Μου αρεσει αυτη η πολη.
Εχει οση μπυρα μπορεις να πιεις.
-Κυριως μπυρα-
Και οσες γυναικες αντεχει η τσεπη σου.
-για οσο εχεις τσεπες-

Μου αρεσει αυτη η πολη.
Οι γωνιες του δρομου μαυρες,
και μια αθλιοτητα γαμαει τη ζωη στη πολη.
Αλλα ωραια αθλιοτητα.
Σαν τη γυναικα που κοιμηθηκε χτες μαζι μου...

Μου αρεσει η αθλιοτητα
-με κανει να αισθανομαι ζωντανο-

Μου αρεσει αυτη η πολη.

Σκατα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου