ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

love her madly

φορεσα το παλτο και βγηκα στο κρυο
με ειχε παρει τηλεφωνο πιο πριν
να παω να δω το καινουριο της διαμερισμα
λεφτα δεν εχουμε και αλλαζουμε σπιτια
σα να ηταν πουκαμισα
τρελη κατασταση
σε ολη τη διαδρομη σκεφτομουν τι να της παρω
τελικα κατεληξα με ενα μπουκαλι ουισκι
το εβαλα στη τσεπη και συνεχισα στο κρυο
καπου στα μισα της ανηφορας σταματησα
ανοιξα το μπουκαλι και ηπια μια γουλια
για να μπορεσω να συνεχισω
αυτες οι ανηφορες γινονται ολο και πιο δυσκολες
χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε
τουλαχιστον ηταν στο υπογειο και δεν ειχε σκαλοπατια
κατεβηκα
ανοιξε τη πορτα και βγηκε λιγο φως
με υποδεχτηκε με ενα χαμογελο
επεσε στην αγκαλια μου και τα μαλλια της με επνιξαν
καρυδα,δεν το αλλαζει αυτο το σαμπουαν
'μου ελειψες',μου ειπε και με φιλησε
μπηκαμε μεσα και μου εδειξε το διαμερισμα
μια τρυπα με κουζινα και τουαλετα
διπλο κρεβατι στην ακρη διπλα απο το καλοριφερ
βιβλια,χαρτια,δισκοι,πικαπ
ενα χαλι που πηγαινε με το δωματιο
και πανω απο το κρεβατι μια αφισα απο τη ταινια 'casablanca'
δεν ειχε καρεκλες ουτε τραπεζι
μου αρεσε
εβγαλα το μπουκαλι απο τη τσεπη
πεταξα το παλτο στο κρεβατι και εκατσα στο χαλι
εκεινη αφου εβαλε το L.A. woman στο πικαπ
ηρθε και εκατσε διπλα μου
μιλαγε για τα ταξιδια της
γι'αυτα που ειδε και εζησε
για τη μουσικη της
μου διαβασε αυτα που ειχε γραψει
γυρισαμε παλι στα παλια
τοτε που ξεκινησαμε μαζι
τελειωσαμε γρηγορα το ουισκι
αλλα δε μας εκανε και πολλα
το καλοριφερ το ειχαν κλεισει απο ωρα
και μπηκαμε κατω απο τα σκεπασματα
ζεσταθηκαμε ο ενας απο το σωμα του αλλου
και εκει κατω απο τα σκεπασματα
βρηκαμε την αγαπη που ειχαμε χασει
εδω και πολυ καιρο

ξυπνησε μολις ειχα βαλει το παλτο
δεν ειπε τιποτα
σηκωθηκε,με φιλησε και επεσε παλι στο κρεβατι
καθως κατηφοριζα βρηκα ενα χαρτι στη τσεπη
το εβγαλα και διαβασα
'ελα παλι οποτε θες'
και απο κατω διευθυνση και σταθερο
απ' οτι φαινεται ηρθε για να μεινει...

1 σχόλιο: