ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

ο βηχας επεστρεψε
ο γιατρος λεει οτι θα τη βγαλω καθαρη
κι εγω ο βλακας τον πιστευω
μπυρα και τσιγαρα
ο βηχας ομως ειναι ακομα εδω
μετα απο καθε γουλια
και ενας μικρος θανατος
οπως ο υπνος
προβα για το θανατο
καλα τα παω
ισως καλυτερα απ' οτι θα 'πρεπε
μηνυμα στο κινητο
ρωταει αν ειμαι καλα
της λεω ψεματα
αυτη μου ελειπε τωρα
ειναι φορες που μονος σου
εισαι καλυτερα
χωρις ολους αυτους
να σε ζαλιζουν
μονος με τα βιβλια
και τη μουσικη σου

επεσα στο κρεβατι
και ολα γυριζαν
ο καφκα απο διπλα με κοιταζε
και χασκογελαγε
τον επιασα και τον πεταξα
στη γωνια
καλυτερα ετσι
ησυχια
και μετα κενο
ο βηχας ακομα εδω
μου ερχεται στο μυαλο το τραγουδι της
hey you
την ακουω μεσα στο κεφαλι μου
να το τραγουδαει
ξαφνικα σηκωνω το κεφαλι
τη βλεπω μπροστα μου
και ξεκιναω να τραγουδαω μαζι της
τρελαθηκα...

1 σχόλιο:

  1. Βηχας Τσιγάρα Κάφκα Φυματικός και Ελεύθερος να λέει στον Γιατρό του ''Σκοτώστε με αλλιώς θα είστε δολοφόνος΄΄. Σε ρωτάνε αν είσαι καλά. Ρωτάνε...ενδιαφέρονται...δεν βλέπουν...απλώς ρωτάνε...κάτι ερώτησεις χωροφύλακες ώρες ώρες...ΗΣΥΧΙΑ. ΤΡΕΛΑ... τραγούδι.

    ας είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή