ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Σάββατο 3 Απριλίου 2010

για την Ε.

γυριζα απο δω κι απο 'κει με το κεφαλι κατω
προσπαθουσα να σκεφτω κατι αλλο
εκτος απο τα ματια της
δεν τα καταφερα τελικα
αραξα για ενα τσιγαρο
'μη το ξαναρχισεις'
ετσι μου ειπε τη προηγουμενη
ανοιξα το σακουλακι
και βαλθηκα να στριβω ατσαλα
η μερα οσο παει και μεγαλωνει
λιγοτερη νυχτα για μας
η θαλασσα δε λεει και πολλα τωρα
ουτε εγω της μιλαω
καταλαβαινομαστε με τα ματια
καμια φορα της δινω και λιγη μπυρα
αμα ειμαι στις καλες μου
και μετα εκεινη ερχεται παλι στη σκεψη μου
μονο και μονο για να με βασανισει
μπορω σχεδον να την αισθανθω διπλα μου...

(ακουω τον ποδηλατη να χτυπαει χαρουμενα το κουδουνι του
ξαφνικα ολοι προσπαθουν να σωσουν το κοσμο

τι μαλακες...
)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου