ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

'το τσιπουρο πρεπει να εχει 1,60 με μεζε'

και μετα γυριζω παλι στη θεση μου

το ακροατηριο κοιταει σα χαμενο

ψαχνει την τοποθετηση

οι κομματικοι κοιταζονται με απορια

'τι θελει να πει;'

'σιγουρα ειναι απο τους ''αλλους''. '

'ναι.δεν εξηγειται αλλιως.'

μερικοι προσπαθουν να χειροκροτησουν

αλλοι παλι φοβουνται μη τους διαγραψουν

αλλοι απλα φοβουνται το χειροκροτημα

εγω τουλαχιστον ημουν ευχαριστημενος

'ψιτ'

μου κανει ενας απο τους ''αλλους''

εξωτικος

με μαλλια,σκουλαρικια,χρωματα,τσιγαρο

-στριφτο παντα-

αλλα ο καφες ιδιος,απλος,συνηθισμενος

'τι θες;'

'εισαι μαζι μας;'

'οχι'

'θες να ερθεις μαζι μας;'

'οχι'

'γιατι;'

'γιατι μπορω και χωρις.'

'χωρις τι;'

'χωρις μαλακες πανω απο το κεφαλι μου.
ευχαριστηθηκες;'

'τοτε εισαι εναντιον μας'

ενας δυνατος ηχος και ο καφες πεταει προς τον ουρανο

ειναι ψηλα,πολυ ψηλα

τωρα πεφτει,πεφτει

η γροθια του με πλησιαζει

δυο χερια με πιανουν και με ριχνουν κατω

χτυπαω το κεφαλι μου αλλα δε με νοιαζει

απο τη μια στιγμη στην αλλη η συνελευση απεκτησε ενδιαφερον

ολοι συμμετεχουν τωρα

ολοι ειναι ενεργοι

μιλανε τα σωματα

μιλανε οι γροθιες

μιλανε οι καρεκλες που πεταει ο ψηλος

μιλανε ολοι

μιλανε

επιτελους επικοινωνια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου