ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

κρυο
το ταβανι χορευει
αργα
σαν τη θαλασσα το πρωινο
λιγο πριν ξυπνησει ο θανατος
λαγνα
αισθησιακα
οι suicide τραγουδανε μια τελευταια φορα
για τον Frankie
κι εγω βαζω το χερι μου
μεσα απο το παντελονι
ψαχνω για πιθανο ογκο
μεσα σε ενα πουγκι με ογκους
τιποτα
το βγαζω
πιανω το ποτηρι
και κατεβαζω μια γουλια
το ταβανι χορευει
προσπαθω να σηκωθω
αισθηση αποκοσμη
ειναι σαν...

σα να περπατας πανω σε μαρμελαδα
ηχοι
οχι
ναι
λεξεις
μη
δε βλεπω
τι θα προτιμουσες;
να χασει ενα ματι
ή ενα αυτι;

οδηγω το τραινο
μεσα στη νυχτα
χρωματα με προσπερνανε
φωτα περνανε ξυστα απο διπλα μου
λυνω τα μαλλια μου
πεταω το μπουκαλι στην ακρη
απλωνω τα χερια
κορναρουν

αστους...

μικροαστοι γυριστε στις περιουσιες σας

μεσα στο κεφαλι μου
το μυαλο μου φωναζει
'τρεξε'
'τοσο καιρο γιατι δεν το εκανα;'
'τρεξε τωρα.φυγε'
'οχι'
'καλα.θα φυγω εγω.'

κενος
στην ακρη της ασφαλτου
αδειος
τωρα παλι πισω στο κλουβι

ενας πυραυλος
φευγει
προς το αγνωστο
χαρουμενος εκει πανω
αφηνει πισω τη σαπιλα της γης
για να χαθει στη καθαροτητα του διαστηματος

δεν
οχι
ισως
αλλα




αυτο ηταν






.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου