ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

tales of drunkenness and cruelty

γυρισα το ποτηρι αναποδα
μια τελευταια σταγονα εσταξε στη μπαρα
τα ποτα απεναντι τα εβλεπα θολα
και η μουσικη μου τρυπαγε το μυαλο

-να βαλω αλλο ενα;

-δε γαμιεται...βαλε.

3 ποτηρια μετα μια μαυρη τρυπα απεναντι
και κατι περιεργες φωνες
με τα αντιστοιχα βλεμματα που τις ακολουθουν

-τι εγινε;δε πεθανα ακομα;

-οχι ρε μαλακα.ζεις.

-σκατα.

το μαγαζι επαιζε το waiting for the sun
και ολοι περιμεναν αντιδρασεις
σηκωθηκα και εβγαλα να πληρωσω

-θα σου βαλω ενα για το δρομο.

η πουτανα θα με σκοτωσει σημερα...

ενω εγω εβαζα το παλτο μου
και αφηνα τα λεφτα στη μπαρα
εκεινη εβαζε μια γερη δοση
που σε αλλα μαγαζια θα ηταν ενα διπλο
και μου περασε το ποτηρι με νοημα
του εριξα μια ματια
το εφερα κοντα μου
κατω απο τη μυτη μου για να το μυρισω
-η μιση απολαυση του ειναι στη μυρωδια-
το κατεβασα σε μια γουλια
αφησα το ποτηρι με δυναμη στο παγκο
και της ειπα

-καλη ανταμωση στα γουναραδικα...

1 σχόλιο: