ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

under the last dust

αλλη μια γουλια
και ο πονος παραμενει
το ουισκι ωραιο
η καρδια μου σκατα
μια αντλια που υπολειτουργει
και ο καπνος γυρω μας
ειναι αφορητος

'ειναι νωρις'
λεω απο μεσα μου
'θελω λιγο ακομα'
δειλες σκεψεις του τελους
ενας πονος στο στηθος
το χερι μου παει αυτοματα εκει
και η αναπνοη μου κοβεται
δυσκολη νυχτα η σημερινη

ειναι περιεργο
κοιμαμαι με τη σκεψη
οτι δεν θα υπαρχει αυριο

τελικα απογοητευομαι
και την επομενη πινω περισσοτερο
δε περιμενω και παρα πολλα πια
λιγο καλο αλκοολ
και ενα ξηγημενο γαμησι
με εκεινη που πινει μπυρες στη γωνια
και διαβαζει θεατρικα του Μπεκετ

τη φανταζομαι να μου τραβαει μαλακια
στη γωνια πισω απο το μπαρ
και μετα να τη πηγαινω σπιτι
για να γαμηθουμε οπως πρεπει
φαντασιωσεις
αλλη μια γουλια και τελος
ο υπνος ερχεται και το μπουκαλι διπλα μου

ετσι θα τους πω να με θαψουνε
παρεα με μερικα μπουκαλια
να χω κατι να πινω εκει περα
σε περιπτωση που στο μπαρ δεν ειναι τσαμπα

και ενω θα πινω θα τη σκεφτομαι
και θα αναρωτιεμαι
αν ηταν αγαπη ή οχι...


...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου