ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

και εκει που ειναι ολα ησυχα χτυπαει το τηλεφωνο
ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ
-ποιος;
-εγω ειμαι.
-τι εγινε;
-πεθανε η.
-σκατα.ποτε ειναι η κηδεια;
-αυριο στις 4.
-εγινε γεια.
παει κι αυτη.ωρα να ανοιξω το καλο ουισκι.

...

τα σκυλια στη πυλη του νεκροταφειου αραζουν
με τις κοιλιες τους να βλεπουν τον ηλιο
παντα στις κηδειες εχει εναν ηλιο που δε παλευεται
αφορητη ζεστη.δε πειραζει
κοιταζω το ρολοϊ μου
νωρις ειναι ακομα

πολλοι ταφοι.πολυς χωρος πιασμενος
αν τους θαβανε ορθιους μηπως θα γλιτωνανε λιγο;
ορθιους;χα,καλο κι αυτο
να γινει καποτε μια κατολισθηση
και να ξεπροβαλει απο το εδαφος
το κεφαλι και το δαχτυλο να δειχνει καπου
προχωρω αργα μεσα απο τους ταφους
μια μανα οδυρεται για το γιο της
που πεθανε νωρις,φανταρος
τη παρατηρω καλυτερα
κωμικη μεσα στη δυστυχια της
παντα μου εφερναν γελιο ολα αυτα
δε ξερω γιατι
κανενας δεν αντιμετωπιζει ψυχραιμα τον θανατο

συνεχιζω για το εκκλησακι
ξερο τοπιο
καλο θα ηταν να φυτεψουν τιποτα
στα κινεζικα νεκροταφεια καλλιεργουν
τεραστιες παπαρουνες που παραγουν
το καλυτερο οπιο
εδω ομως δεν ειναι κινα
ο ηλιος συνεχιζει να ειναι κυνικος
εχω σκασει απο τη ζεστη
και τα ποτα δε βοηθανε πολυ
τη φερνω στο μυαλο μου
οπως ηταν τοτε στην αρχη
εβαλα και το πουκαμισο που της αρεσε
στο μυαλο μου ερχονται οι στιχοι

'The exodus is here
The happy ones are near
Let's get together

Before we get much older
'

θυμαμαι οταν ειχε πρωτοπαρει το δισκο
που τον ακουγαμε συνεχεια
και οι γειτονες να φωναζουν
γιατι το βαζαμε στη διαπασων
μια-δυο φορες μας ειχαν φερει και μπατσους
αλλα δεν εγινε τιποτα
τωρα μου εμεινε απλα ο δισκος
και η αναμνηση της

ηρθαν οι συγγενεις
παντου μαυρα
και μια ατμοσφαιρα αποπνιχτικη
την αραξα εξω στα σκαλοπατια
και περιμενα να τελειωσει το θεατρο
βγηκαν και τους ακολουθησα απο αποσταση
δε θελω να εχω σχεσεις μαζι τους
δε τους χρειαζομαι
ουτε αυτοι εμενα
ριχνουν τη κασα στο λακο
και κανουν σειρα για να ριξουν χωμα
τελετη ολοκληρη
βαρεθηκα
παω να πιω το σκατο κονιακ στο κυλικειο
ισως μου φτιαξει το στομαχι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου