ολες οι βλεννορροιες θεραπευονται εκτος απο την πρωτη...

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

οσο θα εχουμε μπυρες...

η νυχτα επεσε παλι πανω στους ανθρωπους
και εγω δεν ημουν στη καλυτερη μου κατασταση

μετα απο μερικα καφασια μπυρες και διαφορα αλλα
αποφασισα να αφησω τα νεφρα μου σε ενα στενο
καπου μεσα στη ψευτικη πολη μας

τα σκυλια της γειτονιας μαζευτηκαν κοντα μου
και μολις μυρισαν το φρεσκο κρεας
εστησαν ενα αγριο παρτυ για να το γιορτασουν

εγω παλι εφυγα πεινασμενος για περισσοτερο αλκοολ
με μια και μονο σκεψη στο βρωμικο μυαλο μου

"οσο θα εχουμε μπυρες,θα εχουμε κι ελπιδες
"

2 σχόλια:

  1. μπύρες μπύρες μπύρες

    - - -

    να ΄σαι καλά και όταν δεν υπάρχουν μπύρες
    ( αλλα όταν υπάρχουν είναι κάπως καλύτερα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αληθεια ειναι οτι μπορεις να περνας καλα και χωρις αλκοολ,αλλα γιατι να το διακινδυνευσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή